Tumba Gymnastik O IF logo
Tumba Gymmix

Välkommen till Tumba Gymmix!
Tumba Gymmix är en av Tumba Gymnastik och Idrottsförenings sektioner. 
Vi har gruppträningspass och alla våra ledare är välutbildade och brinner för träning. 
Passen körs i Broängen (sporthallen och trupphallen), Kassmyra, Malmsjö (Vårsta) samt i Träningshallen (Storvreten). Vissa delar av året kör vi även pass utomhus. 
 

Följ oss också på våra sociala media:

@tumbagymnastik_official på Instagram

Tumba Gymnastik och Tumba Gymmix på Facebook

Trevlig sommar!
2026-06-18 15:40

Nu är det sommarlov! 

Höstterminen börjar vecka 37, den 7 september. 

... men vi kommer smygstarta med två roliga pass den:

  • 31 augusti kl. 18:00
  • 2 september kl. 18:00

Mer information kommer, men gör en markering i din kalender redan nu ;-) 

Vi önskar er en härlig sommar! 

PowerDance & Moowy i Vårsta strandpark den 11 juni!
2026-06-05 19:53

Varmt välkomna till PowerDance och Moowy! 

Tid: 11 juni kl. 18:00 - ca 18:45
Plats: Vårsta strandpark, Nynäsvägen 2A

PowerDance 
Ett härligt danspass med mycket glädje! Vi svänger våra höfter till
80-talets glada toner.

Moowy
Lugna enkla rörelser och lite stretch. Målsättning är att övningarna ska ge dig energi.

Ingen erfarenhet krävs – alla kan vara med!

Kostnadsfritt! Tag med dina vänner och bekanta! 

 

*Vid regn ställs passet in.

Svettfest & Filtmys - tack för att ni kom!
2026-06-05 19:46

Tack alla härliga deltagare för att ni förgyllde vår kväll! 

Det blev ett härligt pass och en väldigt mysig picknick! Ni är bäst! 

Kvällens tabata körs i Träningshallen!
2026-05-27 15:40

Pga vädret körs kvällens tabatapass i Träningshallen kl. 18:30. 

Sprid gärna informationen till dina träningskompisar! 

Träningsresan 2026 - nu är vi hemma igen!
2026-05-26 20:18

Nu har vi kommit hem efter en härlig vecka på Rhodos! 

Resan genomfördes som vanligt tillsammans med Gymmix i Sundbyberg och Upplands-Bro. 
65 glada deltagare följde med oss i år! 

Våra fantastiska ledare höll totalt 40 pass! 
Två av ledarna kom från Tumba; 
Anja tog hand om oss varje morgon och såg till att vi mjukade upp våra ömma muskler medan vi blickade ut över havet. 
Linda lotsade oss genom både PowerDance och vattengympa. Det blev många skratt! 

Vi hade tur med vädret så det blev en hel del bad också. 

Nu hämtar vi andan och laddar om inför Svettfest & Filtmys den 2 juni kl. 18:15. 

Kerstin & Pia

Kommande aktiviteter
Inga aktiviteter inbokade
Nyheter från föreningen
Gymnastiksektionen, 17/03 23:10 
Gymnastiksektionen, 12/03 09:34 
Gymnastiksektionen, 21/01 01-21 
Gymnastiksektionen, 19/01 20:45 
Gymnastiksektionen, 12/01 01-12 
Gymnastiksektionen, 06/02 16:11 
Våra sponsorer
Centrala förbund